Ah bu zaman...




Bu aralar blog için birşeyler yazamadım. Birbirine geçmiş öyküler yüzünden kafamı toparlayıp iki satırı yanyana getiremedim. Oysa gündemde de konuşulacak neler neler var. Neyse hal böyle olunca ben de sevdiğim bir duvar yazısı aracılığıyla hayal ettiğim bir şey için uğraşmakla meşgul olduğumu paylaşmak istedim. 

Okunmuş anlatılacak, bir kenara not edilmiş tanıtılacak, yaşanmış aktarılacak çok şey var ama zaman yetmiyor. Hele bu şehir hayatı, birkaç şeyi aynı anda yapmaya ne yazık ki izin vermiyor. Ben gelene kadar bir yere ayrılmayın. Yeni öyküler, şiirler, kitaplar, sergiler, filmler, tiyatro oyunları, seveceğinizi düşündüğüm sanatçıların muhteşem çalışmaları ile döneceğim.
                                                                                  
 Soon :)






Yorumlar

Popüler Yayınlar