Gracias a la Vida - Teşekkürler Hayat

Çok severim bu şarkıyı, 
hayata böylesi güzel teşekkür ettiği için,
teşekkür edecek ne kadar çok şey olduğunu böylesi güzel hatırlattığı için...

Teşekkürler Hayat

Bana çok şey vermiş hayata teşekkürler
İki göz vermiş ki onları açtığımda
Mükemmel ayırıyorum beyazı ve siyahı
Derinlikli gökyüzünün yıldızlı arkasını
Ve kalabalığın içinde sevdiğim adamı

Bana cömert olan hayata teşekkürler
Bir kulak verdi ki bütün genişliğiyle
Gece gündüz ağustos böceği ve kanaryalar
Çekiç, motor sesleri ve havlamalar, fırtınalar
Ve sevdiğimin narin sesini yakalar

Hayatın cömertliğine teşekkürler
Bana yorgun ayaklarımla yürümeyi verdi
Onlarla göletler ve şehirler geçtim
Plajlar, çöller, dağlar ve düzlükler
Ve senin evini, caddeni, bahçeni gezdim

Cömertliğine teşekkürler hayatın
Bana senin için çarpan yüreği verdi
Baktığımda görüyorum meyvesini insan aklının
İyiyle kötünün aşılmaz uzaklığını
Ve aydınlık gözlerinin arkasını

Bana çok şey veren hayata teşekkürler
Gülmeyi verdi ve gözyaşlarını
Böyle ayırıyorum yıkılmakla mutluluğun farkını
O iki şey ki ortaya çıkarıyor şarkımı
O şarkı ki sizin şarkınızla aynı
Ki her şeyden çok benim olan o şarkı



Yorumlar

Popüler Yayınlar