Ellerin...



Ellerin... 
Senden gittim ben.
Vazgeçtim bizden
Gözlerinde noktayı gördüğümde, sesinde soru işaretlerini hissettiğimde değil, yan yana yürüdüğümüz o soğuk ve karlı gecede ellerini benden esirgediğinde gitmiştim ben senden. Ne biten aşk sözleri, ne beni terk eden gözlerin, ceplerine sakladığın ellerindi bana git deyişin. O eller ki hep benimdi. Şimdi bu soğuk ve kara günde, yalnız, kıpırtısız o treni bekliyorum. Beni, bana götürecek treni. Ve ellerini artık sana bırakıyorum ey sevgili...
 27.10.14
Photo by: Sören Lubitz



Bu aralar fotoğraflar üzerine kısa hikayeler yazmayı seviyorum. Bir yandan da uzun hikayeler yazmaya devam ediyorum, kitabım için. Bloğumda arada paylaşacağım. Hiçbir şey paylaşmamaktan iyidir. Seversiniz umarım.
Photo by: Sören Lubitz

Sevgiler

Yorumlar

  1. Adsız31/10/14

    Çok güzel olmuş, duygularınıza sağlık. Fotoğraflar üzerine kısa hikaye fikri çok hoşuma gitti. Sizin kadar kaliteli olmasa da ben de kendimce bir şeyler karalayabilirim belki. Fikir için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kısa kısa yazmak bu aralar iyi geliyor. Fikri beğenmenize sevindim, eminim siz de güzel şeyler yazacaksınız. Yazılan her şey değerlidir. Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar