Endülüs'te Aşk



Şimdi Endülüs’te yanık yanık söylenen bir şarkı olsaydım,
karşı kıyılardan sana uzansaydım,
Yalnızlığına meze olup,
ruhunun en derinlerine sızsaydım
Uzaklara baktığında göremediğin,
kulağında çınlayan,
gitarın namelerinde beni bulsaydın.
Ney'in sesindeki huzur olup,
gönlünle yoğrulsaydım.
Karşı kıyıdan aşkla seslenseydim sana,
kırmızı bir elbise tenimde,
aşkla raks edip
önce Mevla'ya sonra sana kavuşsaydım.
Şimdi Endülüs’te yanık yanık söylenen bir şarkı olsaydım
köpük köpük dalgalarla,
ninni diye tenine dokunsaydım.
İçini titreten gecenin ayazı değil,
gözlerinin nöbetindeki yalnız çingene kalsaydım.

Raksla coşan ruh,
yokluğunla çırılçıplak kaldığında,
ilkmek ilkmek aşkla işlenmiş,
yüreğime serdikleri şal olup ısıtsaydın.
Kara bir sevda sıçradı rüyalarıma
Endülüs şahit,
notaları karışmış gönlümün kuytularına
Kirpiklerimden akıyor sönmüş yıldızlar
Endülüs şahit
bakmadı bu yürek daha önce karşı kıyılara
Bozguna uğramış şarkılar şafak saydığında
Endülüs şahit
yine beklerim seni raks ederken son rüzgarla

Endülüs’te son şarkı söylenene kadar
Yalnız çingenelerin ağıtları bitene kadar
Karşı kıyılarda son ışık sönene kadar
Uçurumlar beni yar diye isteyene kadar
Sen de yüreğimden gitme
Sen karşı kıyıda da olsa bekle
Ben Endülüs’ten şarkı olup yazılacağım yüreğine



Yorumlar

Popüler Yayınlar